Regulamin

1. Właścicielem hurtowni internetowej www.bemag.pl jest Bemag z siedzibą w Gutowie Wielkim 26a, 62-300 Września.

2. Hurtownia Internetowa Bemag prowadzi sprzedaż wyłącznie dla przedsiębiorstw zajmującej się sprzedażą zabawek, posiadających NIP, REGON oraz wpis do ewidencji gospodarczej.

3. Ceny umieszczone na stronie www.bemag.pl są cenami netto po rabacie.

4. Na stronie www.bemag.pl znajdują się pozycje dostępne tylko w siedzibie naszej hurtowni. Oznaczone są one napisem "Nie wysyłkowy". Nie wysyłamy ich kurierem ze względu na gabaryt.

5. Na stronie www.bemag.pl obowiązują znaki specjalne sugerujące brak rabatu na towar z:

    - „BRB”, "PROM", "S.CENA"

6. Przy zamówieniu powyżej 600zł netto wysyłka kurierska na koszt naszej firmy. Jeżeli jednak kwota będzie niższa koszt wysyłki kurierskiej wyniesie 15zł brutto lub 20zł brutto (pobranie) za paczkę.

7. Zamówienia na kwotę mniejszą niż 50zł netto nie będą realizowane !

8. Realizacja zamówienia zawiera się w terminie 1-3 dni roboczych (nie odpowiadamy za czas dostarczenia przesyłki do klienta przez firmę kurierską).

9. Wszelkie opóźnienia w wysyłce towaru zostaną przekazane klientowi drogą e-mailową bądź telefoniczną.

10. Formy płatności:

    - przelew

    - pobranie

    - przelew terminowy – za porozumieniem bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym. UWAGA! Nie dotyczy pierwszych trzech zamówień.

11. Przelew za zamówienie prosimy robić dopiero po otrzymaniu faktury lub proformy, ponieważ może się zdarzć że nie będziemy mieć jakiegoś towaru na stanie. W tytule przelewu powinien znajdować się nr faktury.

12. Jeżeli przesyłka dotarła do klienta z widocznym zewnętrznym uszkodzeniem zaleca się sprawdzenie towaru przy kurierze. W razie braków w towarze bądź widocznym jego uszkodzeniu należy spisać protokół szkody wraz z kurierem. Klient proszony jest o przesłanie protokołu drogą e-mailową do firmy Bemag.

13. Wszelkie niezgodności na FV klient zgłasza najpóźniej 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.

14. Zabawki uszkodzone Hurtownia Bemag odbiera i na życzenie klienta wymienia lub wystawia korektę do FV.

15. Może się zdarzyć że nie będziemy mieli zamówionego towaru. Wtedy klient jest o tym informowany telefonicznie lub mailowo.

16. Nie odbieramy reklamacji gdzie łączny koszt towaru jest mniejszy niż 50zł netto. Towar poniżej tej kwoty jest wysyłany do nas na koszt klienta.

17. Korektę lub wymianę towaru robimy dopiero po otrzymaniu zepsutej zabawki.

18. Nie obsługujemy klientów detalicznych w naszym sklepie internetowym (do zakupów detalicznych zapraszamy do naszej hurtowni)

19. Nie działamy na zasadzie wysyłki bezpośredniej do Państwa klientów (DropShipping)

lalal